torstai 20. marraskuuta 2014

Suru

Meidän rakas pieni enkelipoikamme syntyi tiistaina 18.11.2014 klo.23:56 kauniissa hiljaisuudessa. Sanat eivät riitä kertomaan tätä tuskan ja surun määrää.
En olisi ikinä selvinnyt synnytyksestä ilman mieheni tukea ja turvaa.
Tulen myöhemmin kertomaan tapahtumista, sitten kun jaksan.

"Älä äiti itke,
sillä minun aikani ei ollut vielä.
Kävin vain katsomassa,
mutta tulen myöhemmin uudelleen.

Äiti, pyyhi jo kyyneleet,
Tiedän, sun on ikävä,
mutta minä olen tässä,
vierelläsi, vaikka et minua näkisikään.

Äiti, katso ulos.
Olen poutapilven hattarassa,
tuulessa kosketan hiuksiasi.
Sadepisarassa annan suukon poskellesi.
Auringon säteessä tunnet lämpöni.
Linnun laulussa helkkää nauruni.
Tähtien tuike on minun silmäniskuni.

Olen joka hetkessä,
jokaisessa askeleessasi.
Äiti, en ole mennyt minnekään.
Olen tässä, ikuisesti, sydämessä."

20 kommenttia:

  1. Olen ihan hirvittävän pahoillani. Sanoja ei ole. Itkettää. Voimia teille suureen suruunne ♥.

    VastaaPoista
  2. Olen valtavan pahoillani puolestanne. Ei ole mitään mitä osaisin sanoa. Itse olen menettänyt lapsenlapseni vain muutaman viikon ikäisenä. Voimia paljon Teille. Nämä ovat asioita joita ei saisi koskaan kenellekkään tapahtua

    -Sari

    VastaaPoista
  3. Osanottoni ja jaksamisia suureen suruunne :'( <3

    VastaaPoista
  4. Lämmin osanottoni ja voimia suureen suruunne.

    VastaaPoista
  5. Olen todella pahoillani. Voimia suruunne. Älkää jääkö surunne kanssa yksin tukijoita varmasti löytyy paljon läheltänne.

    VastaaPoista
  6. Valtavasti voimia teille suuren surun keskellä. <3

    VastaaPoista
  7. Otan osaa:( t. pappi ja äiti itsekin

    VastaaPoista
  8. Osanotto suuren suureen suruunne. Kirjoituksesi sai kyyneleet silmiin enkä voi edes kuvitella miten raskasta tämä on teille. Voimia <3

    VastaaPoista
  9. Voi..olen niin pahoillani puolestanne...lämmin osanottoni ja jaksamista teille.

    VastaaPoista
  10. Halaus ja voimia teille♥ Eija

    VastaaPoista
  11. Lämmin osanotto. Voimia suureen suruunne

    VastaaPoista
  12. Emme osanneet tähän valmistautua, ei ollut valmennusta tähän.. surunne ja tuskanne on pahinta mitä voi olla.. yritämme parhaan taitomme mukaan teitä tukea vaikkei aina tiedäkään mitä pitäisi sanoa tai tehdä.
    Ympärillänne ja tavoitettavissa on iso joukko meitä läheisiä, jotka ovat valmiita teitä auttamaan milloin vaan, missä vaan.
    Toivottavasti se edes hiukan auttaisi..
    Olette jatkuvasti mielessä, ihana enkelipoikanne on jatkuvasti mielessä,

    Rakastaen, mummi

    VastaaPoista
  13. Lämmin osanotto suuressa surussanne. Paljon voimia ja jaksamista.

    VastaaPoista
  14. En osaa sanoa mitään muuta, kuin että olette ihan koko ajan ajatuksissa.<3 Tuntuu ihan järkyttävän pahalta teidän puolesta, itku tuli. Tällaista ei toivoisi tapahtuvan yhtään kenellekään. Halauksia!

    VastaaPoista
  15. Lämmin osanotto, voimia teille suuressa surussanne.

    VastaaPoista
  16. Voi miten niin hirveän surullista...voimia paljon,jaksamista kovasti <3
    -Anne

    VastaaPoista
  17. Kiitos kaikille osanotoista ja kauniista sanoista <3

    VastaaPoista
  18. Osanottoni ja voimia ja jaksamista teille <3 -Päivi

    VastaaPoista